Startsidan  ·   Instagram  ·   Pinterest  ·   Tumblr

Långa dagar...

Skrivet:    ·  Mitt liv
Vad gör jag om dagarna? Jag tränar, bakar, träffar de kompisar som jag kan, är med släkten och fixar med en massa jävla papper som ska in till olika saker pga uppsägning och sjukskrivning mm. Att hålla koll på alla papper är fruktansvärt svårt. 
 
Jag vill tatuera mig igen. Är väll klart då man börjat så vill man bara ha mer och mer. Jag vill att min rygg ska bli bra så att jag inte har något som hindrar mig från att göra mitt yttersta i allt här i världen. Jag vill ut och resa i världen. Men hur ska jag kunna göra det då jag inte har ett jobb för att få ihop pengar till detta endamål. Jag vill utbilda mig inom bilområdet. Gärna fordonslackerare eller mekaniskt. 
Det är så enormt mycket jag vill göra. Nu. Folk säger åt mig att ta det lugnt. Men hur lätt är det att göra det då man inte arbetar om dagarna och det man gör mest är att fundera över livet. Om allt här i livet. Att vad jag vill jobba med NU. Vad jag vill bli NU. Jag vill lyckas. Vill inte vara som jag är nu. Jag har världens bästa vänner och familj som jag är så otroligt tacksam för. Men vem är jag och vem vill jag vara? Funderar jag för mycket?
Jo jag tror det.
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design